Erasmus praktika CESIE įmonėje Sicilijoje



Iš pradžių Sicilija man padarė didžiulį įspūdį: milžiniški kalnai, mėlyna jūra, nuostabūs kraštovaizdžiai ir panorama… Atvykome į Palermo, mano praktikos miestą, vakare. Turėjau galimybę pasivaikščioti po kelionės. Pirmiausia nuėjau į piceriją, kurioje norėjau paragauti „tikros picos“.


Su žemėlapiu buvo ypač sunku orientuotis naujoje aplinkoje, bet kelio paklausiau vietinių gyventojų. Žinoma, Sicilijoje ne daug kas moka lietuvių kalbą, bet kažkaip gestais paaiškinau, ko aš ieškau. Picerija, kurioje valgiau, priklausė šeimai, kuri buvo ypač smalsi ir draugiška – kaip ir dauguma Sicilijos žmonių. Tiesa, pica buvo šiaip sau.

Atvykus į darbo vietą mane pasitiko Dario – ofiso vadybininkas, kuris mielai man viską aprodė ir su visais supažindino. Atėjęs į savo būsimą praktikos vietą, pamačiau savo praktikos vadovą, kuris atsipūtęs sėdėjo kėdėje. Jis paklausė, kas aš toks, prisistačiau, tada jis atsistojo  ir sušuko: „Aaaa, Miroslav, nice to meet you!“. Alberto – toks buvo jo vardas – pasirodė labai draugiškas, bet užimtas žmogus. Jis iš karto parodė mano darbo vietą ir davė užduotį – išbandymą, pagal kurią jis mane įvertino.


Visi kiti kolektyvo nariai taip pat buvo be galo draugiški, mes visi eidavome kartu pietauti ir daug kalbėjomės. Organizacijoje dirbo daug žmonių iš įvairių šalių, dėl to buvo ypač įdomu su kiekvienu pabendrauti.


Gyvenimas Sicilijoje. Sicilija – viena skurdžiausių Italijos vietovių, ir aš iš karto tai pajaučiau. Palermo miestas, kuriame norėčiau pabuvoti tokiame, koks jis buvo prieš 30 metų, dabar atrodo nelabai tvarkingai dėl ekonominių problemų ir mafijos, kuri šiuo metu valdo Siciliją.


Iš kitos pusės, gyvenimas Sicilijoje nėra toks blogas: kainos nedidelės, žmonės „superiniai“, susiradau ten labai daug gerų draugų, su kuriais praleisdavau visą savo laisvą laiką.


Gyvenau bute, kuris buvo netoli mano darbo. Butas turėjo terasą, bet jame nebuvo kondicionieriaus, kuris yra ypač svarbus gyvenant Sicilijoje vasaros laikotarpiu, nes temperatūra ten pakyla iki 40 laipsnių


Maistas Sicilijoje nuostabus! Kiekvieną dieną bandžiau ragauti kažko naujo: pradedant sraigėmis, baigiant ledais bandelėje. Turėjau galimybę šiek tiek pakeliauti po Siciliją ir labai tuo džiaugiuosi, nes Palermo tai nėra tikroji Sicilija, kur kiekviena vieta turi savo ypatingą aplinką, kraštovaizdžius ir istoriją.
     


Miroslav Miliuškevič

Komentarai

Populiarūs įrašai