Kelionę į Brno laimėjusi Ūla: „Esu užtikrinta, kad kitą kartą į Čekiją grįšiu kaip Erasmus+ mainų programos studentė“

Laimėta bandomoji Erasmus+ mainų programos išvyka, skirta aplankyti Brno technologijų universitetą ir susipažinti su Erasmus+ mainų programos teikiamomis galimybėmis, buvo kiek netikėta, tačiau labai maloni žinia – aš be galo mėgstu keliauti! Į išvyką išsiruošėme kartu su VGTU Užsienio ryšių direkcijos vadybininke Roberta ir kita VGTU studente Natalija iš Aplinkos inžinerijos fakulteto, taip pat laimėjusia šią kelionę, kurios buvo tikrai puiki kompanija.

Dienos, praleistos Čekijoje, buvo kupinos tiek pirmų kartų, kad net sunku suskaičiuoti. Pirma kelionė tramvajumi, pirma nakvynė oro uoste, pirmas apsilankymas Brno mieste, pirmas skrydis propeleriniu lėktuvu... Esu aviacijos studentė, tad mano akį traukė būtent lėktuvai, kurie nuolat kilo ir leidosi, suko ratus aplink šį oro uostą.

Į Čekiją keliavome per Frankfurtą, todėl turėjome galimybę pabuvoti viename labiausiai užimtų Europos oro uostų, kuris yra tikrai didžiulis. Į Prahą atvykome penktadienio vidurdienį, todėl iškart keliavome į Prahos centrą.  Kaip tikros turistės, su didžiuliu žemėlapiu ir kuprinėmis ant pečių, apkeliavome Prahos senamiestį, kuris kiekvienoje gatvėje stebino vis naujais architektūriniais stebuklais, todėl, kad ir kur nuklysdavome, vis atrasdavome į ką pažiūrėti ir ką nufotografuoti.

Prahoje lankiausi prieš keletą metų, todėl buvo labai smagu atgaivinti prisiminimus apie šį nuostabų miestą ir pasivaikščioti matytomis gatvelėmis. Vakare po ilgos kelionės traukiniu pasiekėme Brno, tačiau po daugybės kilometrų, nužingsniuotų Prahoje, nekantravome griūti į lovas ir pailsėti.

Kitą dieną susitikome su Brno technologijų universiteto Erasmus instituciniu koordinatoriumi Tomaš Lády.  Tomaš – labai draugiškas ir nuoširdus žmogus  mums ne tik papasakojo apie Erasmus+ mainų programos galimybes Brno technologijų universitete, bet ir sudarė galimybę aplankyti universiteto rektoratą, tarptautinių ryšių skyrių, parodė mums miestą bei papasakojo keletą miesto legendų. Buvo tikrai įdomu daugiau sužinoti apie karjeros galimybes bei patį universitetą, į kurį dabar tikrai tikiuosi sugrįžti kaip Erasmus+ mainų programos studentė. Brno technologijų universitetas yra pagrindinis Erasmus mainų partneris VGTU A. Gustačio aviacijos instituto (AGAI) studentams, nes jame siūloma daugiausiai tinkamų studijų dalykų anglų kalba. Vien šį rudenį ten studijuoja 10 studentų iš VGTU, kurių 6 yra mano kolegos iš AGAI.

Pamačiusios Brno, nustebinusį savo įspūdinga architektūra, vakare grįžome atgal į Prahą, iš kurios keliavome tiesiai į oro uostą. Negalėjau patikėti, kad po daugybės pėsčiomis ir įvairiausiu transportu nukeliautų kilometrų grįžtu atgal į Lietuvą. Ko gero, per šias dienas Čekijoje nukeliavau didesnį atstumą nei per kelis mėnesius Lietuvoje.  Nors ir labai pavargusi, bet laiminga, su daugybe įspūdžių, žinių, nuotraukų ir atsiminimų grįžau atgal į Vilnių, tačiau esu užtikrinta, kad kitą kartą į Čekiją grįšiu kaip Erasmus+ mainų  programos studentė.