Erasmus+ praktika po studijų įmonėje „Intercultural Association For ALL“ (Portugalija)

Savo ERASMUS+ praktiką po studijų atlikau nuostabiame Portugalijos mieste Viana do Castelo. Dirbau „Intercultural Association For ALL“ organizacijoje, kuri skatina tarpkultūrinį pažinimą ir kultūrų įvairovę tarp žmonių. Daugiausia dėmesio asociacija skiria atvykstantiems mainų studentams. Nors pagrindinis mano darbas buvo internetinio puslapio kūrimas, taip pat prisidėjau prie veiklų studentams planavimo ir organizavimo. Asociacijos nariai mane labai maloniai priėmė į savo komandą, tad visos praktikos metu kartu dirbti sekėsi puikiai.

Tai buvo jau trečiasis kartas, kai pasinaudojau šia mainų programa. Kaskart įgijau skirtingos profesinės bei asmeninės patirties. Šis kartas man buvo svarbiausias, nes buvau vyresnė ir drąsiai priėmiau visus gautus išbandymus. Manau, jau daug studentų yra rašę, kaip ERASMUS padeda tobulėti profesinėje srityje, augti kaip asmenybei, susirasti begalę draugų, pažinti naujas kultūras ir t. t. Aš nebesikartosiu – su viskuo sutinku. Tik noriu pridurti, kad pasiryžus vykti į ERASMUS, turi apsvarstyti pasekmes. 


Nesenai radau labai puikų straipsnį, kuriame išvardintos priežastys, kodėl studijos užsienyje griauna tavo gyvenimą. Leiskite jas Jums išvardinti:

1. Tu niekada negalėsi būti su visais savo draugais tuo pačiu metu toje pačioje vietoje, nes jie išsibarstę po visą pasaulį.
2. Bandant gaminti tradicinius kitų šalių patiekalus, jie niekada nebus tinkamo skonio.
3. Aplinkinius erzinsi visas istorijas pradėdamas fraze „Kai aš buvau užsienyje...“.
4. Sužinosi, jog stereotipai yra netikri ar neužbaigti.
5. Niekada nenustosi norėti keliauti.
6. Visuomet kažkam paminėjus šalį sakysi: „Aš ten buvau“, „Aš turiu ten draugų“.
7. Su draugais iš kitų šalių teks bendrauti virtualiai.
8. Visuomet kursi planus grįžti atgal.
9. Jausiesi labiau nacionalistinis, bet tuo pačiu ir ne.
10. Studijos užsienyje bus geriausias periodas tavo gyvenime, vėliau niekas negalės to pralenkti.


100 % sutinku su visais išvardintais punktais. Laikas ERASMUS būna toks įdomus, kokio negalėtum net įsivaizduoti. Vėliau taip sunku sugrįžti į realų gyvenimą, tačiau jauti, jog buvo verta. ERASMUS patirtis geriausia, kas buvo nutikę mano gyvenime. Manau, jog studentai, nepasinaudoję šia galimybe, daug praranda. Ką tik pradėjau magistratūros studijas ir jau ėmiausi planuoti kitą savo ERASMUS nuotykį.

Goda Žukauskaitė

Komentarai

Populiarūs įrašai