Erasmus+ nuotykiai Palerme. Praktika CESIE įmonėje (Italija)



Pirmieji įspūdžiai atvykus į praktikos vietovę


Iš pradžių Sicilija man padarė didžiulį įspūdį: milžiniški kalnai, mėlyna jūra, nuostabūs salos kraštovaizdžiai ir panoramos… Atvykome į Palermo - mano praktikos miestą. Deja apie miestą negalėjau pasakyti to paties kaip apie kraštovaizdį – jis man pasirodė labai netvarkingas. Kuomet gavau galimybę pasivaikščioti, pirmas dalykas, kurį padariau, buvo kelionė į piceriją paragauti „tikros picos“. Su žemėlapiu buvo ypač sunku orientuotis naujoje aplinkoje, tad  bandžiau klausti vietinių gyventojų. Deja Sicilijoje ne daug kas moka lietuvių kalbą J, tačiau gestais paaiškinau, ko aš ieškau. Picerija, kurioje pavalgiau, priklausė šeimai, ypač smalsiai ir draugiškai, kaip ir dauguma Sicilijos žmonių. Tiesa, pica buvo šiaip sau J.



Darbo vieta

Atvykus į darbo vietą, mane pasitiko Dario – ofiso vadybininkas, kuris mielai man viską aprodė ir su visais supažindino. Aš dirbau  antram aukšte, vestibiuly. Atėjęs į skyrių pamačiau savo praktikos vadovą, kuris atsipūtęs sėdėjo kėdėje. Atsisukęs į mane jis paklausė, kas aš toks, o man prisistačius sušuko: „aaaa, Miroslav, nice to meet you !!!“. Alberto, toks jo vardas, pasirodė labai draugiškas, bet užimtas žmogus. Jis iškart parodė mano darbo vieta ir davė užduotį, pagal kurią jis mane įvertino. Visi kiti kolektyvo nariai buvo be galo draugiški: mes visi eidavome kartu pietauti ir daug kalbėjomės. Organizacijoje dirbo daug žmonių iš įvairių šalių, dėl to buvo ypač įdomu su kiekvienu pabendrauti.



Gyvenimas Sicilijoje

Sicilija yra viena skurdžiausių Italijos vietovių ir aš iškart tai pajaučiau. Palermo miestas, kuriame norėčiau pabuvoti prieš 30 metų, šiuo metu atrodo nelabai tvarkingai dėl ekonominių problemų ir mafijos, šiuo metu valdančios Siciliją. Kita vertus, gyvenimas Sicilijoje nėra toks blogas, kainos gana nedidėles, žmonės superiniai: susiradau ten labai daug gerų draugų, su kuriais praleisdavau visą savo laisvą laiką. Gyvenau bute netoli darbo, butas buvo neblogas su terasa, bet nebuvo kondicionieriaus, o jis yra ypač svarbus gyvenant vasaros laikotarpiu, nes temperatūra ten pakyla iki 40 laipsnių. Maistas Sicilijoje nuostabus kiekvieną dieną: bandžiau ragauti kažko naujo, valgiau įvairiausius dalykus: nuo snaigių iki ledų bandelėje. Turėjau galimybę šiek tiek pakeliauti po Siciliją ir labai tuo džiaugiuosi, nes Sicilijoje kiekviena vieta turi savo ypatingą aplinką, kraštovaizdį ir istoriją.

Miroslav Miliuškevič

Komentarai

Populiarūs įrašai