Laiminga Silvija ir jos Erasmus+ praktika Ispanijoje

Esu Silvija, studijuoju finansų inžineriją, šį rugsėjį kopiu į 4-tą, paskutinįjį kursą (beje, jį pradedu Portugalijoje, kartą paragavęs Erasmus, negali sustoti!).
Mano vasara praėjo geriau nei galėjau tikėtis. Atlikau praktiką Ispanijos kurorte, Alikantėje, nuostabioje, jaukioje ir, svarbiausia, su mano studijomis stipriai susijusioje kompanijoje. 2 mėnesius net keltis rytais nebebuvo taip baisu, kai žinai, jog tavęs laukia nuostabi kompanija darbe (jau buvau įpratusi tai vadinti savo darbu). Naujokėle ten buvau labai trumpai. Nieko nelaukę, visi skirdavo man kuo įvairesnes užduotis. Praėjus 3 savaitėms jau buvau kaip sava. Netgi buvo pasirūpinta mano asmenine darbo vieta, stalu, kompiuteriu ir visomis kitomis priemonėmis (tradiciniais ispaniškai valgiais taip pat!). Gavau prieigą prie darbinės programos, likusį laiką daugiausiai dirbau su ja bei kompanijos klientais, rūpinausi jų pirkimais bei pardavimais. Tikriausiai didžiausias iššūkis man buvo ispanų kalba. Anglų kalba kalbėjo tik mano praktikos vadovas Javieras. Bet „įmesta“ į ispanišką kolektyvą neturėjau kitos išeities kaip tik savo žinių bagažą praturtinti dar viena užsienio kalba.
Klausiate, ar važiuočiau dar kartą? Jei tik turėčiau likusių nepanaudotų Erasmus+ mėnesių, net nedvejodama susikraučiau lagaminą ir vykčiau dar kartą. Išbandžiau savo jėgas tarptautinėje aplinkoje, įgijau naujų žinių, praplėčiau savo akiratį visame kame. Esu labai laiminga ir tariu didžiulį ačiū URD, kad galiu tobulėti ten, kur noriu tobulėti!

Silvija Navickaitė, VVF, Fif - 14/1

Komentarai

Populiarūs įrašai