Studijos Kipre: pandemija neturi stabdyti svajoti, planuoti, veikti

"Noriu visus paraginti nebijoti, išdrįsti ir parsivežti neapsakomai daug gerų emocijų. Erasmus+ programa nėra tas dalykas, dėl kurio reikia jaudintis, todėl pildyk Erasmus paraišką jau dabar ir patirk tai, apie ką visada svajojai."

Dauguma studentų dar prieš įstojant į universitetą pasižada sau pasinaudoti Erasmus+ programa. Jei atvirai, aš visada sakiau sau ir kitiems, kad manęs nedomina studijos kitoje šalyje. Dabar puikiai suprantu, kad už mane kalbėjo baimės. Baimės išeiti iš komforto zonos.

Kviečiame skaityti VILNIUS TECH Kūrybinių industrijų fakulteto studentės Monikos Daukintytės įspūdžius iš Kipro, American College.

Viskas pasikeitė, kai pavargau nuo rutinos, norėjosi naujovių, asmeninių tobulėjimų, tada pasakiau sau, kad nepasinaudoti šia galimybe būtų tiesiog neprotinga. Supratau, kad Erasmus+ programa man padės pažvelgti į viską kitomis akimis ir aš buvau teisi.


Pasirinkau studijuoti Kipre, American College. Kodėl būtent čia, negaliu atsakyti, tiesiog jaučiau, kad čia mano vieta. Mano nuojauta manęs neapgavo, dauguma šalių atšaukė Erasmus+ programos mobilumus dėl COVID-19 pandemijos, bet Kipras buvo iš tų nedaugelio šalių, kuri laukė Erasmus studentų!

Pamenu, kai dar prieš kelionę į Kiprą man dauguma sakė, kad dėl viruso aš neišvyksiu, klausė, ar nebijau rizikuoti ir t.t., bet aš to visai neišsigandau. Pandemija neturi stabdyti svajoti, planuoti, veikti. Daugumai sakau, bandyk, nepavyks, bent žinosi, kad stengeisi ir nekaltinsi savęs, kad nepabandei.


Man Erasmus+ programa yra geriausias dalykas, kuris man nutiko gyvenime! Buvo tikrai momentų, kai galvodavau už ką man taip, kodėl aš to nusipelniau, bet supratau, kad aš niekuom nesiskiriu nuo kitų. Kiekvienas gali tai turėti ir dar daugiau. Viską ką turiu dabar yra tik mano pastangų dėka.

Jaučiuosi čia neapsakomai gerai, pasitikinti savimi, patobulėjus, išmokus daug naujų dalykų, sutikau tiek daug nuostabių žmonių, per šį pusmetį patyriau daugiau, nei per paskutinius 5 metus. Turbūt ne veltui nusprendžiau pasilikti čia ir antrą pusmetį!


Tikrai noriu visus paraginti nebijoti, išdrįsti ir parsivežti neapsakomai daug gerų emocijų. Erasmus+ programa nėra tas dalykas, dėl kurio reikia jaudintis, todėl pildyk Erasmus paraišką jau dabar ir patirk tai, apie ką visada svajojai.

Komentarai

Populiarūs įrašai