Studijos Barselonoje: ispaniška saulė ir spalvinga kultūra

Erasmus studijas pasirinkau visiškai netikėtu metu, likus porai savaičių iki prašymo pateikimo termino pabaigos. Tiesa, turėjau vykti ne į Barseloną, bet į Čekijos universitetą, tačiau nelikus laisvų vietų, buvo pasiūlyta vykti į kelis kitus universitetus. Akį iš karto patraukė būtent Barselona. Prispažįstu, niekada nebuvau apmąstęs tokios galimybės, tačiau likau daugiau nei patenkintas!

Kviečiame skaityti VILNIUS TECH Antano Gustaičio instituto studento Domo Šeferio studijų mainų įspūdžius iš Barselonos.

Katalonijos politechnikos universitetas, pasaulyje įvertintas ganėtinai aukštoje pozicijoje. Fakultetas įrengtas Castelldefels miestelyje, apie pusvalandžio trukmės kelionė traukiniu iš Barselonos. Fakulteto pavadinimas –  EETAC (Castelldefels School of Telecommunications and Aerospace Engineering). Keliavau ne vienas, o su dviem grupiokais. Studentų miestelis įrengtas atokiau nuo miesto šurmulio, labai netoli jūros, todėl studentai, gyvenantys čia, gali labai greitai nueiti į paplūdimį ir atsikvėpti.

O poilsio ir laiko sau tikrai gali pritrūkti, kadangi dėstytojai yra labai griežti, o darbų tikrai daug. Tačiau aš nesiskundžiu, o ir laiko atsipūsti tikrai radau, kadangi išmokau tvarkyti savo dienotvarkę, suimti save į rankas ir siekti aukščiausių žinių. Paskaitos, žinoma, vyko nuotoliniu būdu, vienas kitas atsiskaitymas buvo vykdomas fakulteto patalpose. Noriu pabrėžti, kad iškilus klausimams, šio fakulteto darbuotojai visuomet padėdavo kuo tik gali ir kaip įmanoma greičiau.

Keliavimas po Barseloną ir jos apylinkes leidžia pamiršti rūpesčius ir mokslus, kadangi vietiniai žmonės visi laimingi, šypsosi, kartais net ir užkalbina. Keliauti Barselonoje galima visokiais įvairiausiais būdais: traukiniu, metro, tramvajumi, autobusu ar net keltuvu! Miestas nemažas, todėl metro pagreitina keliones, tačiau norint pamatyti miestą, verta rinktis autobusus ar kitas viešojo transporto priemones.

Kartu su grupiokais iš AGAI nuomavomės butą Barselonoje. Atvykome į Barseloną dar rugsėjo pradžioje. Žinoma, vos tik atvykome, ragavome ir tradicinį, skonių pripildytą, ispanišką patiekalą – Paella. Taip pat turėjome beveik visą mėnesį miestui tyrinėti. Vykome į senąjį miesto centrą, grožėjomės senąja architektūra ir aišku, kėlėme galvas į Sagrada Familia. Taip pat keliavome ir po apylinkes, vykome į žygį po kalnus. Diena buvo labai karšta, o nueitas atstumas siekė 30 kilometrų. Tačiau, kaip žinoma, po tokio karščio ateina ir lietus. Jis užklupo mus visiškai netikėtai – vieną akimirką mus kepina saulė kalno papėdėje, o jau kitą mes kiaurai peršlapę.

Taip, Barselonos klimatas yra permainingas ir negailestingas – sausio mėnesį nukrito net kelios snaigės, dėl neįprasto atšalimo. Keliavome ir už Barselonos. Kalėdoms atėjus, nuvykome į Taragonos miestelį. Adrenalino fanatikai tikrai suras vietą šiame miestelyje, kadangi jame yra įsikūręs atrakcionų parkas, su greičiausiu atrakcionu Europoje. Gaila, bet dėl pandemijos, šis parkas buvo uždarytas.

Pabaigai noriu patarti nedvejoti ir vykti į Barseloną, kadangi kainos tikrai nesikandžioja, o ir pats miestas apipintas įvairiausiomis istorijomis, turi gražias vietas atsikvėpti po sunkios dienos studijose, o maistas tiesiog nuostabus!